5 Şubat 2011 Cumartesi

Rüyadan Kabusa 4-4

Geçen haftaki 1-0 geriden gelip kazanılan 2-1'lik Everton maçında şampiyonluğa ne kadar inandığımızı yazmıştım. Bu maç ise tam tersiydi. 4-0 önden gelip 4-4 olan maçta sanki o kadar isteksizdik şampiyonluğa.Wilshere dışında skora isyan eden kimse yoktu. İlk yarıyı izleme şansım olmadı babamın beşiktaş'ın maçını izleme arzusundan. Sadece 30. dakikada skora baktığımda 4-0'dı ve o 4 gol o an atılmışcasına sevindim. Korkuyordum bu deplasmandan. Nasri'nin sakatlığından sonra Arshavin'in ve Rosicky'nin kötü oyunu bu maç için endişelendiriyordu beni ama o an gördüğüm 4-0 rahatlatmıştı beni.

Hakem rezaletti. Diaby'nin ayağını kırmanın eşiğinden döndüren Barton'a sarı kart bile yoktu. Tamam Diaby'nin hareketi biraz abartıydı ama Barton'ın cezası nerede ? Ya ilk gol sonrası güzel bir güreşçi edasıyla Szczesny'i indiren Kevin Nolan'ın, Diaby'den masum kalır yanı ne ki ? İlk penaltı neyse ama 2. penaltı ve 4.golden önceki faulü bir hakem nasıl çalar yav ? Şampiyonluğa bu kadar yaklaşılmışken ya bu maç yüzünden hasret kalınan şampiyonluğa bir sene daha el sallamak zorunda kalırsak. Tamam 10 kişi kalabilirsin ama bu kadar da aciz oynanmaz ki. Gerçekten yazık !

Son dakika editi: Manu yenildi ve fark 4'e indi. Kaçan 2 puan daha büyük oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder